מתוך שאלה משפטית: הפרסום מעורר הגלים של הדס שטייף

הדס שטייף מגלי צה"ל התארחה בתכנית "שאלה משפטית" בהנחייתם של עו"ד רן רייכמן ועו"ד יוסי כהן, וסיפרה על סטטוס בפייסבוק שפרסמה, וחשף את פרשת עמנואל רוזן.

"משהו לחץ לי על הבלוטות הרגישות ביותר", הסבירה שטייף מדוע היא פרסמה את הסטטוס. עו"ד רן רייכמן שאל לגבי הפלטפורמה שבה נעשתה הפנייה: "הפנייה נעשתה בפלטפורמה פומבית שכל הציבור קורא, ויכול בטעות לסבור שמדובר באדם מסוים". שטייף הסבירה שהיא לא פרסמה את שמו של רוזן משום שהיא חשופה לתביעת דיבה. נשות התקשורת לטענתה, לא רצו להגיש תלונה במשטרה.

עורך הדין רן רייכמן

עו"ד רן רייכמן – שאלה משפטית

"מפרסום הפוסט קיבלתי מבול עדויות נשים שכתבו אליי למייל הפרטי סיפורים מסמרי שיער עליו ועל אחרים", טענה שטייף. עו"ד רן רייכמן הסביר שבמקרה של הטרדות מיניות ומעשים מגונים, יש קריאה לנשים להתלונן ולא לפחד. לדבריו, הוא היה מצפה מהאורחת באולפן לקרוא לאחרות להתלונן. לדבריה, היא אמרה את המסר שהייתה צריכה להגיד.

לסיכום שיתף עו"ד רן רייכמן מה דעתו בסוגיות של תלונות מאוחרות על אדם: "אני מסתייג מהדרך המושרשת כאן. לא יכול להיות מצב שיעברו שנים רבות, שבהן לא תוגש כל תלונה נגד אדם שביצע מעשה כזה או אחר. יש תחושה של סיכול פוליטי ממוקד. אם מישהי נפגעת, היא צריכה לפנות למשטרה".

פורסם בקטגוריה וידאו, עם התגים , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.