טעויות נפוצות בהליך גירושין

לפני שמעבדים היטב את נושא הגירושין מהשלב התיאורטי ועד לשלב המעשי, יש לוודא כי זו אכן ההחלטה הנכונה עבורכם ואם אכן כדאי לכם בכלל להתגרש. זהו בהחלט צעד מכריע והשלכותיו אינן פשוטות. וכדאי כי תשקלו אפשרויות נוספות, כגון: גישור, טיפול בזוגיות או בשאר דרכים אשר ניתן יהיה באמצעותן לשקם את היחסים ביניכם לפני שתתחילו בהליכי הגירושין עצמם.
העילות לגירושין יכולות להיות רבות ובמיוחד סביב נושא הבגידה, כאשר אין מנוס ויש להתגרש יש להביא ראיות חותכות בבית המשפט, כגון תמלול שיחות בין בן\בת הזוג למאהב\ת, מה שיהווה הוכחה לעילה אם בביה"ד הרבני או אם בביהמ"ש לענייני משפחה.

כל עו"ד גירושין, ימליץ לכם לא לערב את הילדים בסכסוך ביניכם, כך שהילדים לא ישלמו את המחיר הקשה.. כאשר הורים מערבים את ילדיהם ובכך גורמים להשמצה של האב או האם בפניהם הם רק גורמים להם לנזק בלתי הפיך שכך או כך הם חווים את הפרידה הקשה של הוריהם ופירוק המשפחה.

מקרים שיש להתנהל באופן חשאי בפתיחת הליך הגירושין

ישנם מקרי גירושין, אשר מתנהלים כשדה קרב וכאשר מדובר במלחמה יש להיות ערניים. יש לשים לב לפעולות שבני הזוג נוקטים נגדיכם כגון חוקר פרטי, מלכודות למיניהן ועוד. יש ליידע את עוה"ד שלכם לגבי פרטים חשובים ואפילו אם הם מאוד אישיים כמו חשבון הבנק הנסתר שלכם, או פרטים אחרים שעשויים להיות רלוונטיים להליך הגירושין שלכם. יש לשמוע לעצותיו של עו"ד גירושין כגון הימנעות מהכפשה של בן או בת הזוג במדיה החברתית, מה שעשוי לעלות לכם ביוקר רב.

כמובן שלא כל גירושין דומים אחד לשני וישנם סוגים שונים של מקרים. לעיתים, התנהלות חשאית בהליך הגירושין עשויה להיות לטובתכם, כך שתמיד עדיף ייעוץ מקדים עם עורך דין המתמחה בדיני משפחה לפני נקיטת כל צעד הקשור לפירוק המשפחה. לעורכי דין לענייני משפחה, יש קשרים עם חברות שונות, בלשים פרטיים ועוד. ייתכן כי תצטרכו את קשריו לגבי הבאת ראיות לביהמ"ש לענייני משפחה ולכן, בהקלטה למשל, יש להפוך אותה לקבילה בביהמ"ש באמצעות תמלול של חברות אשר מתמחות בהקלטות שתהיינה קבילות מבחינת החוק.

איך למצוא עו"ד מומחה לענייני משפחה?

ישראל היא המדינה שיש בה את הכמות הגדולה ביותר של עורכי דין. זו הסיבה שיש לבחור היטב עו"ד המתמחה בגירושין. יש להכיר היטב את השוק ולמצוא מומחה, במיוחד אם מדובר בגירושין מורכבים במיוחד. אחד מעורכי הדין המובילים בתחום עם ניסיון מעל ל- 20 שנה, הינו עו"ד רן רייכמן, כאשר הוא וצוות המומחים במשרדו מטפלים בהצלחה רבה ברבבות של תיקים הקשורים לגירושין. במשרד עוה"ד רייכמן, מאמינים כי כדאי להשיג הסכם אשר יציב את לקוחותיו בעמדה מוצלחת לפתיחת דף חדש בחייהם.

פורסם בקטגוריה גירושין. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.