עו"ד רן רייכמן בשיחה על תביעת מזונות בסך 100 אלף ש"ח בחודש

במסגרת התכנית "שאלה משפטית" שחזרה אל לוח השידורים, ראיין עורך דין רן רייכמן את עו"ד זהר רון על תביעת גירושין בין שני בני זוג שבמרכזו בתם הפעוטה. העניין במקרה זה נובע מכך שבני הזוג משתייכים לאחת המשפחות העשירות בישראל, מה שהביא את סכום תביעת המזונות של האישה עבורה ועבור הבת לכ-100 אלף ש"ח בחודש.

"זה סכום לא שגרתי, אבל הוא מסתמך על ההוצאות שלהם מדי חודש. זו משפחה שמחזיקה סוללת עובדים, צי מכוניות, בריכה וכל מיני דברים שעולים המון כסף", סיפרה עו"ד רון המייצגת את האם והבת. לאחר מכן שאל אותה עו"ד רן רייכמן: "הבנתי שהילדה מתקלחת במים מינרלים, הייתי מרים גבה על תביעה מסוג כזה – מה היא יודעת לגבי מקלחת במים מינרלים?". רון השיבה: "הדבר החשוב הוא טובת הילד, שייפגע כמה שפחות מהקרע בין ההורים. הילדה הזו רגילה שמלווים אותה 24/7 באמצעים שעולים המון כסף. זה לא מפריע להורים להחזיק את זה, מכיוון שהם מסוגלים לכך".

בהמשך ציין עו"ד רן רייכמן בפני הצופים כי תביעת מזונות היא תביעה שצריך להוכיח, ושאל אם אכן ניתן להוכיח שמדובר בסכום גבוה שכזה. האורחת באולפן השיבה בחיוב בטענה שההוצאות מגובות בחשבוניות ובקבלות – ומגיעות לסכומים גבוהים מאוד. עו"ד רן רייכמן סיכם כי תביעת מזונות היא כמו כל תביעה חוזית, ויש להוכיח אותה, לכן הצד התובע צריך לבצע את העבודה עבור בית המשפט, ולא בית המשפט עבור התובע.

פורסם בקטגוריה וידאו, מזונות, מזונות ילדים, עם התגים , , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.