אודות רן רייכמן

עורך דין רן רייכמן

עורך דין רן רייכמן

תביעות הקשורות לעולם דיני המשפחה ידועות כמורכבות במיוחד. מעבר לכך שבעניינים שכאלו כרוך טיפול ברכוש רב ובהון אישי אשר נצבר במהלך השנים – המורכבות מושפעת בעיקר מכך שבתיקים שכאלו מעורבת גם מידה רבה של רגש.

בדיוק זו הסיבה שבגללה טיפול בעניינים כמו תיקי גירושין, או לחלופין עזבונות וירושות, נדרש לטיפול על ידי בעלי מקצוע המתמחים באופן יחודי בתחומים אלו, המהווים למעשה את תחומי ההתמחות העיקריים של משרד עורכי דין רן רייכמן.

משרד עורכי דין המתמחה בדיני משפחה וגירושין

לצד המגמה של בתי המשפט להכיר גם בנכסים בלתי מוחשיים כדוגמת שמו הטוב של אדם, מתרחבת גם המגמה של הרחבת סמכויותיו של בית המשפט בישראל לענייני משפחה לדון גם בעניינים הקשורים בפירוק שותפויות בעסקים משפחתיים, חלוקת זכויות בין בעלי המניות ועוד – מה שמחייב את עורכי הדין המתמחים בתחום דיני המשפחה להרחיב את תחום הסמכות שבו הם מטפלים ולהתמקצע בנישות מקצועיות נוספות הקשורות באופן כזה או אחר בתחום דיני המשפחה.

עורך דין רן רייכמן הידוע כאוטוריטה בתחום דיני המשפחה וכבר זכה להופיע באמצעי המדיה השונים לייעוץ והענקת חוות דעת מקצועית עבור מקרים שונים , בהם נדרשה חוות דעת מומחה.

תחום דיני המשפחה ידוע ללא ספק כאחד התחומים המקצועיים המורכבים והמסועפים ביותר בעולם המשפטי והטיפול בעניינים שכאלו חייב להיעשות על ידי מי שהוא לא פחות ממומחה בטיפול בתיקים מתחום זה. זקוקים לסיוע משפטי? נשמח לעמוד לשירותכם.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים